Szórólap tervezés

Milyen a jó szórólap?

Jól olvasható, látványos, lényeges információkat tartalmaz, a jó szórólap szövegével, képi megjelenésével jelentős reklámfunkcióval, ösztönző erővel bír. A szórólap az egyik legnépszerűbb és legpraktikusabb reklámeszköz.

A szórólap készítés első lépése a tervezés, amelyhez tisztázni kell az alapvető szempontokat, azaz a szórólap nyomtatás célját és a célcsoportot. Ennek tükrében állíthatóak össze a hatásos szöveges és képi elemek, beleértve a szórólap színvilágát is.

A szórólapok mérete széles skálán mozog, a névjegykártya mérettől akár az A/4 -es méretig terjedhet, de a legáltalánosabban használt az A/5-ös és A/6-os méret.

A célközönség, azaz, hogy “kinek is szól” a szórólapunk meghatározó a papírminőség kiválasztása szempontjából is. Egy színvonalas rendezvény vagy kiállítás szórólapja valószínűleg másfajta papírminőséget kíván, mint például egy akciós termékeket hirdető, nagyobb területen “elszórt” példányok.

TERMÉK TULAJDONSÁGOK 

Oldalak: 1 vagy 2 oldal

Formátum: A7-től 450 mm x 320 mm-ig

Papírvastagság: 80g-tól 350g-ig

Felület: Fényes vagy matt papír, fényes vagy matt fóliázás, fényes, matt vagy selyemfényű diszperziós lakkozás, UV lakkozás, UV formalakkozás

Perforáció: 1-4 vonalig és egyedi vonalszám megadás

Hajtogatás: nincs, göngyölt-, leporelló-, paralel- és kereszthajtás

LEGNÉPSZERŰBB:

2 OLDALAS A5 100g
FÉNYES MŰNYOMÓ PAPÍR

Folyamat

Egyeztetés:

A tervezés megkezdése előtt egyeztetés szükséges, ahol megismerhetem az esetleg már kialakult igényeket. Amennyiben vannak szimpatikus motívumok, színvilág vagy elkészült céges arculat, ami támpontot jelenthet, azokat már az egyeztetés alatt célszerű megmutatni.

Fontos, hogy már az egyeztetés fázisában kialakuljon az igény: kívánt méret, végleges szöveges és képi terjedelem.

Az anyagok leadása:

  • Szövegezés – Szöveges anyagokat Word vagy Excel formátumban kell biztosítani, már a leadás előtt korrektúrázva, azaz megfelelő helyesírásra odafigyelve. A szövegek mennyiségét is célszerű az első leadásnál fixálni, ugyanis az időközben megnövekedett szövegmennyiség gyakran a szórólap teljes áttervezéséhez, újratördeléséhez vezethet!
  • Logók – A logókra minden nyomdai kivitelezés esetében vektorgrafikus formátumban van szükségem (.ai vagy .eps, esetleg .pdf)
  • Képi anyagok (fotók) – A szórólapon szereplő fotókat a lehető legnagyobb méretben és felbontásban kell biztosítani képfileokban (nem word vagy egyéb dokumentumba illesztve!). Amennyiben nincs megfelelő fotód, azokat fotós oldalakról tökéletes minőségben meg lehet vásárolni.
  • Arculat, elképzelés – Arculati kézikönyv, preferált színek, preferált betűstílus, vázlat vagy skicc az elképzelésről.

Anyagátadás:

Minden jóváhagyott szórólap grafikai anyagát a nyomdatechnológia elvárásainak megfelelően (kifutóval, színterhelő csíkkal, pozicionálókkal, jelölésekkel) nyomdakészre szerkesztem, és digitális formátumban adom át (.pdf).

Amennyiben a kivitelező nyomda az anyagleadással kapcsolatosan speciális elvárásokat fogalmaz meg, azokat lehetőségeimhez mérten biztosítom.

Átfutási idő:

Első kreatív terv: megrendelést követő 2-4 munkanapon belül. Korrektúrakör: igények elküldését követő 2 munkanapon belül.

E-mail: info@ccreative.hu
Telefon: +36 30 592 8624

Kérj árajánlatot!